Online és print grafikák készítése, arculat tervezés,
teljes körű grafikai asszisztencia

Csak egyszer van lehetőségünk első benyomást tenni! 

A vizualitás nagyon fontos, hiszen bármit árulunk, népszerűsítünk a weben, vagy akár egy kiadványban, a célcsoportunk első körben vizuális benyomásai alapján dönt. Egy megnyerő grafika segít bizalmat ébreszteni, illetve eladni a terméked, szolgáltatásod.

Webes grafikák

Közösségi média, webes bannerek, hirdetési kreatívok…

Manapság minden marketing tevékenységhez szükség van grafikai asszisztenciára, bármihez is fogunk az internetes kereskedelemben. A megfelelő vizuális kommunikáció elengedhetetlen kelléke az online kereskedelemnek.

A marketing nélkülözhetetlen eleme, hogy a termékünket, vagy szolgáltatásokat minden csatornán a lehető leghatásosabban mutassuk be a célcsoportunknak. Egy termék, szolgáltatás bemutatása, vagy egy hirdetési kreatív meggyőző ereje első sorban a vizuális kommunikációban rejlik, hiszen mindannyian elsősorban vizuális lények vagyunk. Ez mozgatja meg az érzelmeinket, minden más, például a hirdetés szövegének elolvasása, értékelése csak ezután következik.

Honlap redesign

A weboldalad/webáruházad minden bizonnyal azért hoztad létre, hogy könnyebben megtalálható legyél a weben, hogy több ügyfeled legyen, akik igénybe veszik a szolgáltatásod, illetve megvásárolják a terméked.

Mikor szükséges egy redesign „beavatkozás”?

Ha a weboldalad önmagában nem segíti az értékesítésed, nagy a lemorzsolódás, vagy magas a visszafordulási arány. Bár ennek oka egyáltalán nem biztos, hogy a weboldal designban gyökerezik.

Meglehet, hogy túl tömött az oldalad, túl sok felesleges tartalom van rajta, ami miatt a lényeges információk felett elsikkad a látogató… erre mondják, hogy a kevesebb néha többA hatékony weboldal redesign létrehozásához elsősorban az elérni kívánt céljaidat kell tisztáznunk, hogy a legmegfelelőbb webes megjelenést tudjuk biztosítani számodra.

Hírlevél design

Ha az interneten vállalkozol, akár a honlapoddal/webáruházaddal, akár a blogoddal keresel pénzt, mindenképpen szükséged van arra, hogy sokan látogassák a felületed. A legkönnyebb és legolcsóbb módja ennek, ha rendelkezel hírlevél listával, így akiket már feliratkoztattál, bármikor elérheted őket e-mailen keresztül.

Viszont a hírleved külalakja legalább annyira fontos szempont, mint a weboldaladé. Ha szeretnéd, hogy nálad vásároljanak, a marketing szempontok mellett a profizmust, hitelességet kell sugallnia minden olyan csatornádnak, amelyen keresztül kapcsolatot létesítesz a célcsoportoddal.

Nyilván minden hírlevél más és más. Sőt cégen belül is, stratégia függvényében eltérő felépítésűek is lehetnek, attól függően milyen célt szolgál. Emellett természetesen meg kell találni a kapaszkodókat, hogy minél szebb, ötletesebb marketing eszközöket is elrejtsünk benne.

Print grafikák

A brandépítésben és általánosságban az offline kommunikációban gyakorlatilag megkerülhetetlen a print grafikai tervezés.

Egy rendezvény kiegészítői elemeitől a legegyszerűbb szórólapon át, egészen a névjegykártyáig, a print design mindenhol jelen van. 

Kreatívan vegyítve a webes felületeiddel, jól kiegészíti az online marketinged.

Prezentáció design tervezés

Mutassuk be a céged legfontosabb aspektusait, hogy a lehetséges partnereid, ügyfeleid bizalmát könnyedén elnyerd. A legtöbb cégnek ugyan van prezentációja, de sajnos kicsit sem átgondolt, továbbá nem elég informatív és közel sem látványos.

Több éves kereskedelmi és marketing tapasztalatunk segíteni fog, hogy a prezentációd a céged lehető legelőnyösebb oldalát mutassa be jövendőbeli partnereidnek, vásárlóidnak.

Infotermék design

Mi is az az infotermék és mire is való?

Az infotermék gyakorlatilag a marketing stratégia része. Ha szeretnél hírlevelet küldeni a célcsoportodnak, viszont még nincs hírlevél listád,  egy tematikus, letölthető pdf formátumú “csali anyaggal” fel tudjuk építeni a listád alapjait. Nagyon fontos, hogy a különböző kvízek, vagy nyereményjáték kampányokkal ellentétben, a tematikus infotermékkel a tényleges célcsoportodat tudjuk elérni, megszólítani, feliratkoztatni. Ellentétben például egy nyereményjátékkal történő feliratkoztatással boldog-boldogtalan a listádra kerül, aminek jó, ha 10-20%-a lesz a célcsoportod.

A hírlevél listád felépítése sok százezer, vagy sok millió forintnyi hirdetési költséget spórol meg neked, hiszen a listádra feliratkozott érdeklődőkkel gyakorlatilag fillérekért tudsz kommunikálni, akár akciót, kedvezményt, híreket, stb. A hírlevél listádban nagyon sok pénz pihen, amit jól átgondolt és megtervezett hírlevél kampányokkal ki is tudunk termelni.

Kapcsolat

  • +36-30-914-5408​
  • marko.rugasi@rmarko.hu