Márkaépítés, marketing asszisztencia, közösségi és tartalom marketing,
hírlevél adatbázis építés

Tervezzük meg a marketinged!​

A honlap tulajdonosok többsége megelégszik annyival, hogy: “Van egy szép honlapom, ami mindenkinek nagyon tetszik …”

Pedig a honlapod elkészültével kezdődik az igazi munka. 

Mennyien látogatják az oldalad? Honnan érkeznek a látogatóid? Hogyan lépsz kapcsolatba a célcsoportoddal? Havonta mennyien érdeklődnek a szolgáltatásod iránt, illetve mennyien vásárolnak, vagy veszik igénybe a szolgáltatásaidat? Még tudnánk sorolni… és soroljuk is!

Közösségi marketing​

A céged megjelenése a közösségi médiában ma már elengedhetetlen. A piacodtól függően persze, a főbb közösségi oldalakon igenis érdemes megjelenned: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Tumblr, (a Google Plus már kiesett) stb.

A közösségi média csatornáid segítségével, mint cég, visszajelzéseket kapsz a célcsoportodtól, a felhasználóktól komment, like, illetve megosztás alapján. Ez egyrészről hasznos iránymutatást adhat, emellett vásárlást is generálhat, attól függően, hogy milyen stratégiát követünk egy-egy platformon.

A megfelelő kommunikáció a megfelelő helyen a megfelelő formában remek célcsoport szűrési és adatbázis építési lehetőséget biztosít. Emiatt létfontosságú, hogy céges közösségi profiljaid rendszeresen frissüljenek és információt áramoltassanak a potenciális ügyfeleid felé. 

Tartalom marketing​

Az értékesítési céljaid eléréshez a saját tartalmaid előállítsa és publikálása alapvető fogás a marketingben. Ez az, ami hitelessé teszi a terméked, szolgáltatásod a célcsoportod szemében. Így a tartalommarketing legfőbb célja, hogy potenciális ügyfeleket szállítson és természetesen a márkád hírnevét is folyamatosan növelje.

Áttételesen, a látogatottság megfelelő terelésével rendkívül hatékony eszköze lehet a fogyasztói adatbázis építésben. Alapvetően ez még nem jelenti azt, hogy automatikusan vásárlóvá konvertálódnak a látogatóid, viszont egy “lövés” helyett máris több alkalmat teremthetünk a potenciális vásárlóid (gazdaságos) megszólításához, vagyis sokkal nagyobb elérést generálhatunk hosszú távon.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Szeretnél a holnapodra a jelenleginél több látogatót organikusan? Akkor keresőoptimalizálásra van szükséged. A több látogató több potenciális vásárlót, vagy több hírlevél feliratkozót jelent, akik a Google böngészőben a kulcsszavaidat bepötyögve a weboldalad hivatkozásaira találnak és onnan a honlapodra érkeznek.

A keresőoptimalizálásnak több előfeltétele is van, de a legfontosabb feltétel, hogy a tisztázzuk mi is a honlapod keresőoptimalizálásának célja.

Több látogatót szeretnél a webáruházadba, hogy növeld az eladásaid számát? Több látogatót a blogodra, hogy a cikkeidben elhelyezett Google Adsense hirdetésekre többen kattintsanak? Ha megvan a konkrét cél, már konkrét stratégiát tudunk alkotni az elérésére.

Keresőoptimalizálás, SEO

Hírlevél (EDM) marketing​

A hírlevél listádban bődületesen sok pénz pihen, amit jól átgondolt és megtervezett hírlevél kampányokkal ki is tudunk termelni. Emellett a hírlevél listád felépítése sok százezer, vagy sok millió forintnyi hirdetési költséget spórol meg neked, hiszen a listádra feliratkozott érdeklődőkkel gyakorlatilag fillérekért tudsz kommunikálni, akár akciót, kedvezményt, híreket, stb.

Fogyasztói adatbázis építés

Fogyasztói listádat több módszerrel is fel tudjuk építeni. Nyilván a piacodtól és a célcsoportodtól függően lesz rövid, vagy hosszú az építés időtartama. 

Fogyasztói listát lehet olcsón és lehet drágán is építeni. Azonban közel 10 éves tapasztalatunk és sok százezer feliratkoztatás során megtanultuk, mire harap a nép és mire nem.

Emellett nem árt tisztában lenni vele már az elején, hogy a hírlevél lista építés (optimális esetben) egy soha véget nem érő folyamat, viszont minél több feliratkozód van, áttételesen annál könnyebb lesz még több feliratkozót összegyűjteni.

Még nincs hírlevél listád? Azonnal álljunk neki a felépítésének! Amíg nincs lehetőséged hírlevélen keresztül kommunikálni a célcsoportoddal, más, sokkal költségesebb és kevésbé hatékony eszközökkel tudod csak helyettesíteni azt.

Kapcsolat

  • +36-30-914-5408​
  • marko.rugasi@rmarko.hu